Software
Snellere mid-office processen, meer tijd voor persoonlijke service
Software
Snellere mid-office processen, meer tijd voor persoonlijke service
De waarde van software
Met onze software worden mid-office processen beter, sneller en efficiënter uitgevoerd. Daardoor houden behandelaren meer tijd over voor waar het werkelijk om draait: jullie klanten.
“Door automatisering maak je meetbaar wat er in je bedrijf gebeurt. Zo maak je beslissingen op basis van cijfers in plaats van op onderbuikgevoel.”
RENÉ BEUNE, MANAGING PARTNER
Waarom kiezen voor de software van Acumen?
Je bent op zoek naar een goede scheiding tussen backoffice functies en procesondersteuning/klantbediening. Daarbij hoort een oplossing die tegelijkertijd robuust, maar ook flexibel is. Onze software is specifiek ontwikkeld om de mid-office te ondersteunen die processen voor en contacten met de klant faciliteren.
Overzichtelijk portaal voor klanten én medewerkers
Ontlast behandelaren met workflow management
Integratie met bestaand IT-landschap (back-office en ketenpartners)
Lagere kosten per verwerking
Groei van portefeuille met hetzelfde personeel tegen gelijke kosten
“In korte tijd maakten wij een grote digitale inhaalslag. Met behulp van de expertise en software van Acumen benutten we onze mensen veel effectiever.”
Het slimme portaal dat jouw dienstverlening verbetert
Persoonlijke dienstverlening staat bij jullie bovenaan. Juist die persoonlijke bediening wordt mogelijk met automatisering. Klinkt tegenstrijdig, is het niet! Ons slimme portaal maakt automatische afhandeling van eenvoudige schades en aanvragen mogelijk en laat behandelaren focussen op de uitzonderingen.